Monday 12 January 2015

NEW!! BESHINE PREMIUM DRINK UPGRADE ADVANCED FORMULA

Assalamualaikum w.b.t..

PENGUMUMAN!!!

Kepada semua pelanggan, suka cita dimaklumkan bahawa new UPGRADE formula untuk BESHINE PREMIUM DRINK berada di pasaran bermula 1 JAN 2015

Stokis ID: "HBS-0464"

Terbaru!!!

http://ctfaezatun.blogspot.com

Apa yang menarik????
  • Extra mixed fruit fiber
  • 55-60 kali bancuhan/botol
  • Extra pure L-Gluta
  • 5x ganda keberkesanan
  • Extra Collagen
  • Less/ kurang manis
  • Extra Vitamin
  • Halal dan  Lulus BKMM
Antara masalah-masalah yang boleh diselesaikan dengan BESHINE:
[x] Kulit yang gelap, menggerutu, bermasalah, parut, kusam, resdung.
[x] Badan terlalu kurus, berat badan berlebihan, selulit, menggelebeh.
[x] Kesihatan kerap terganggu dan mudah letih
[x] Rambut gugur, tidak bermaya, rosak.
[x] Hubungan intim bermasalah.
[x] Aura bocor, kecil dan kurang keyakinan dengan penampilan diri
"BESHINE PREMIUM DRINK" KANDUNGAN UTAMA terdiri daripada BAHAN-BAHAN AKTIF yang Berkualiti Tinggi GRED AA di import khas untuk menghasilkan 1 produk yang bermutu. Formulated by: DR. Suzyana Shakroni (Ph.D Reiki Beauty & Health) Aura Energized by: Prof.Dr.Mir Khalid B. Sabran (Ph.D Alternative Medicines)
KANDUNGAN UTAMA BESHINE PREMIUM DRINK
PURE GREEN APPLE EXTRACT
* Mengandungi zat besi, magnesium, potasium, kalsium, soldium, vitamin C, vitamin A dan vitamin B serta merupakan sumber serat yang mudah larut bagi memastikan kecantikan dan diet seimbang terpelihara.
HYDROLIZED COLLAGEN ( COD FISH )
* Kolagen diimport khas dari FRANCE yang telah dihidrolisis dari ikan laut dalam iaitu "Cod Fish" bagi menggalakkan pertumbuhan tisu, kulit, kuku dan rambut yang sihat.
BASIC GLUTHATHIONE N-ACETYLCYSTINE (NAC)
* NAC dapat memberi isyarat kepada hati untuk menghasilkan glutathione ASLI yang lebih banyak dengan kadar penyerapan BOOSTER 3x ganda lebih cepat untuk memberi kesan yang optimum kepada pengguna seawal 3 minggu.
PURE L-GLUTHATHIONE
* Merupakan master kepada semua antioksidan yang berfungsi sebagai penyokong semula jadi untuk antibodi, anti-penuaan. Rahsia kekal sihat, cantik dan cerah.
VITAMIN E
* Merupakan SUPERVITAMIN yang sangat diperlukan oleh setiap individu untuk merangsang sistem imun, kesuburan, anti kanser, merawat kulit, mencerahkan mata, merawat masalah resdung, menstabilkan tekanan darah dan sistem kardivaskular.
FIBER
* Mengandungi serat ASLI yang tinggi TANPA bahan pengawet bagi membantu proses penghadaman, pembuangan toksin, meningkatkan tenaga dan anti-kolestrol.
HONEY
* Madu asli HALAL yang sangat berkualiti terbukti bertindak sebagai "NO.1 MIRACLE ANTIBIOTIK" yang menjadi asas kepada kecantikan dan kesihatan sejak dulu lagi.
PURASWEET
* Merupakan salah satu bahan utama di dalam BESHINE bagi membantu proses BOOSTER (kesan pantas). Rasanya 3x lebih manis dari gula tetapi sangat berkhasiat untuk pengguna termasuk penghidap kencing manis/darah tinggi dan tidak mempunyai sebarang kalori. Jadi jangan risau! DIJAMIN 100% SELAMAT! Rasa manis bukan dari gula tapi dari cystal powder PURASWEET.
AURA
* Dipertenagakan Aura oleh Prof.Dr.Mir.Khalid Sabran (Ph.D Alternative Medicines IBAM Kolkata). Aura positif menjana keseimbangan kecantikan,kesihatan,persekitaran dan wajah awet muda.
Kandungan beshine cukup HEBAT..jom mencuba untuk kesihatan kita.

http://ctfaezatun.blogspot.com

 " BERSERI, SIHAT, RAMPING DAN BERAURA POSITIF DALAM 3 MINGGU"
 
HARGA BARU:
SM: RM89
SS: RM95

+ POSTAGE:
SM: RM10
SS: RM6

Jom dapatkannya sekarang!!!

 Cara order: PM/WhatsApp, 016-8111095 ( ct faezatun )
@ email: ctfaezatun@gmail.com

Boleh terus datang ke butik kami, Balqis Batrisya Collection di belakang KFC, Sipitang. Terima kasih.



No comments: