Thursday 4 September 2014

REVIEW: KRIM KECANTIKKAN ESTHER

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lamanya tidak mengupdate blog..kesibukkan kerja dan mengurus kedai serta menyertai aktiviti jualan festival antarabangsa GATA baru-baru ni buat saya tidak berkesempatan untuk post entri baru..alhamdulillah follower pun sudah bertambah..thanx banyak ya, insyaallah saya akan 'follow back' korang pula..

Okey lah, malam ni saya ingin memberi keterangan tentang Krim kecantikkan esther ni..banyak tau manfaat menggunakan krim kecantikkan esther ni..dan saya menjadikan diri sendiri sebagai testomoni produk ni..memang berkesan guna produk ni dan semestinya ianya selamat digunakan serta ada cop SIRIM..banyak pelanggan yang menggunakan produk ni telah mengakui keberkesannya..

http://ctfaezatun.blogspot.com

http://ctfaezatun.blogspot.com

 Terdapat 2 jenis krim iaitu set yellow ( sabun, krim siang, krim malam ) dan set pink ( sabun, krim siang, krim malam )

SET YELLOW ( UNTUK KULIT NORMAL/KERING )

SET PINK ( UNTUK KULIT SENSITIF/ BERJERAGAT )

Miliki lah kulit yang cantik,sihat dan gebu sekarang!!! Kulit yang cantik semestinya menjadi idaman setiap wanita..saya dah cuba, anda bila lagi..

HARGA ESTHER CREAM
1.SET YELLOW ( SABUN, KRIM SIANG/MALAM )
RM130
2. SET PINK ( SABUN, KRIM SIANG/MALAM )
RM130

POSTAGE:
SEMENANJUNG MALAYSIA /SAWAWAK : RM10
SABAH: RM7

Jom PM/WhatsApp saya laju-laju , 016-8111095 ( ct faezatun )

atau

Terus datang ke kedai saya, Balqis Collection di belakang KFC, Sipitang, Sabah.


No comments: